مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:552023-01-10سياسي

رویداد «پیشگام» پیش درآمد ایجاد اندیشکده در زنجان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رویداد پیشگام زمینه تشکیل اندیشکده ها در استان خواهد بود.

- حجت الاسلام سعید احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری نهمین رویداد پیشگام با حضور 30 گروه از مجموعه های دانشجویی علمی و فرهنگی خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری موسسه ایتان و شهرداری زنجان این رویداد در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در استان های همدان، سمنان، قزوین، البرز و خراسان رضوی، ابراز کرد: این دوره سعی دارد کنش گران را از فضای انتزاعی خارج کرده و درگیر مسائل واقعی کند از این رو در فرایند دوره اثبات مشکل، ریشه یابی مشکل و رسیدن به راه حل توسط مربیانی که خودشان تجربه حل مسئله در کشور رو دارند آموزش داده می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در کنار هر تیم یک همیار و دو مربی حضور داشتند که کمک میکردند بچه ها مسیر درستی برای رسیدن به مسئله رو طی کنندږ حجت الاسلام احمدی یادآور شد: پس از اعلام فراخوان اولیه، 50 تیم از استان زنجان برای شرکت در رویداد پیشگام نام نویسی کردند که با مصاحبه های انجام شده، 30 تیم 3 الی 5 نفره به این رویداد راه یافتند.

این عضو شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به مدت دوره بیان داشت، این دوره در 9 روز در دانشگاه زنجان برگزار و از 30 تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «پیشگام» پیش درآمد ایجاد اندیشکده در زنجان است

رویداد «پیشگام» پیش درآمد ایجاد اندیشکده در زنجان است